Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Ο χορός είναι η κρυμμένη γλώσσα της ψυχής - Martha Graham

 Εγώ και ο χορός - Μέρος 1ο

Πάντα λάτρευα τον χορό. Από πολύ μικρή όπου πάρτυ και χαρά η Νεράιδα πρώτη. Στο δημοτικό χορεύαμε ροκ εν ρολ, Ace of Base και μπαλάντες, στο γυμνάσιο και το λύκειο είχαμε Βανδή με τσιφτετέλια αλλά και διάφορα μπιτάκια. Αν και τα τσιφτετελοειδή ποτέ δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα, ο χορός μου αρέσει, σε όλα τα στυλ του. Στο λύκειο έκανα 3 χρόνια παραδοσιακούς χορούς. Μετά ήρθαν άλλες υποχρεώσεις, σπουδές, δουλειά που με ανάγκαζε να βρίσκομαι κάθε τρεις και λίγο εκτός έδρας και είχα τόσο ανάκατο ωράριο που δεν μπορούσα να έχω σταθερό πρόγραμμα οπότε δεν έκανα τίποτα. Ούτε χορό ούτε κάποιο άλλο χόμπυ.

Πριν από 4 χρόνια είπα να ξεκινήσω χορό ξανά, άλλο είδος. Πήγα σε μια σχολή χορού δίπλα στην τότε εργασία μου και λόγω του ότι το ωράριο μου ήταν απογευματινό και όλα τα ομαδικά ήταν επίσης απογευματινά αποφάσισα να κάνω ιδιαίτερα. Μικρή σχολή, στο δεύτερο χρόνο λειτουργίας της, δεν ήξερα αν είναι καλή αλλά με βόλευε γιατί ήταν δίπλα στη δουλειά μου (όταν λέω δίπλα, εννοώ δίπλα πόρτα ακριβώς). Έβγαινα από το μάθημα, πήγαινα για δουλειά, έβγαινα από τη δουλειά, πήγαινα στο πάρτυ.



Στο πρώτο μάθημα ο δάσκαλος μου με ρώτησε τι χορό θέλω να κάνω. Του είπα "κάτι σε λάτιν αλλά μη με ρωτήσεις τι ακριβώς, θέλω να πειραματιστώ". Ωραία λοιπόν, θα μου έδειχνε το πρώτο βήμα από κάθε χορό να πάρω μια γεύση, να ακούσω το ρυθμό και να αποφασίσω. Στο τέλος της πρώτης ώρας είχα ήδη αποφασίσει:
"Θέλω rumba, chacha, mambo και samba. Το rock en roll αποκλείεται!"
"Γιατί το αποκλείεις;"
"Δεν μου αρέσει, είναι βαρετό. Και για jive ούτε κουβέντα, να πηδάω σαν το κατσίκι!"
"Λάθος κάνεις αλλά δεν θα επιμείνω. Δεν σου έχω δείξει ακόμα το tango όμως..."
"Δεν θέλω."
"Γιατί;"
"Νιώθω πως δεν είμαι έτοιμη, θέλω πρώτα να δω τους άλλους χορούς και αν είναι να προχωρήσω αργότερα στο tango."
"Οκ, το δέχομαι. Άσε με να σου δείξω το πρώτο βήμα να έχεις μια ιδέα και όποτε νιώσεις θα το ξεκινήσουμε."

Δε βαριέσαι λέω, τόσα και τόσα βήματα σήμερα, ένα ακόμα τι κακό να κάνει; Βάζει το τανγκό της Ρωξάνης να παίζει (ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια ever, πολύ πριν βρεθώ σε αυτό το μάθημα) και με οδηγεί στα πρώτα βήματα. Τελείωσε, χάθηκα, δεν ήμουν πια στην αίθουσα, βρέθηκα κάπου αλλού. Αφού τελείωσε η επίδειξη του δείγματος του χορού και αφού έμεινα για κάποια δεύτερα αποσβολωμένη τον ρώτησα:

"Πότε ξεκινάμε το πρώτο μάθημα tango?"

(Συνεχίζεται...)

11 σχόλια:

  1. To tango είναι απλά υπέροχο!!
    εγώ δυστηχώς το σταμάτησα λόγο χρόνου:-/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν κάποια στιγμή βρεις χρόνο να το συνεχίσεις οπωσδήποτε. Είναι μαγικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα little green fairy! Μικρός έκανα μαθήματα χορού αλλά το αποτέλεσμα ήταν τραγικό και σταμάτησα λόγω απίστευτης ντροπής (θα το καταλάβεις αν δεις κάποιο βιντεάκι στο Blog μου...). Το τανγκό όμως πάντα μου άρεσε τρελά.. Τον βρίσκω άκρως ερωτικό χορό, και μακάρι να ήξερα να τον χορεύω...

    Μήπως να το ξαναπροσπαθήσω? Αλλά άσε θα γίνω ρεζίλι.....

    Υ.Γ: Σου απάντησα στο σχόλιο σου.. ( http://d-kevin.blogspot.com/2010/09/blog-post.html )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ μου Κέβιν, καλή σου μέρα!
    Μην προκαταβάλεις πως θα γίνεις ρεζίλι, μπορείς να το προσπαθήσεις και ίσως σου βγει. Ίσως σου αρέσει πολύ και το δουλέψεις. Μπορεί και όχι αλλά τουλάχιστον θα έχεις κάνει την προσπάθεια.
    Όταν ξεκίνησα το χορό φοβόμουν πολύ ότι δεν θα τα καταφέρω γιατί α. ο χορός θέλει να βγάζεις αυτοπεποίθηση και να έχεις ψηλά το κεφάλι κι εγώ τότε ήμουν σκυφτή και β. (μπορεί να φανεί αστείο) θέλει μία κάποια ισορροπία και χάρη που δεν είχα αφού ήμουν πάντα πολύ clumsy (αν ήμουν στρουμφάκι θα με έλεγαν σκουντούφλη).
    Και όμως, με λίγη δουλειά τα κατάφερα μια χαρά!
    Σπεύδω να δω την απάντηση και να συνεχίσω την ανάγνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O χορός αποτελεί, για μένα, απίστευτο τρόπο έκφρασης μα και εκτόνωσης συναισθημάτων!!
    Έκανα χορό επαγγελματικά γύρω στα 12 χρόνια, τώρα πια το έχω παρατήσει, με φάγανε βλέπεις οι λοιπές υποχρεώσεις.
    Καλημέρα Νεράιδά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα λουλουδάκι μου! Τι χορό έκανες;
    Οι υποχρεώσεις μερικές φορές όντως δεν μας αφήνουν να κάνουμε αυτά που αγαπάμε. Ίσως όμως να ασχοληθείς και πάλι όταν καταλαγιάσουν! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mπαλέτο και σύγχρονο χορό... δε βαριέσαι... τώρα έχουν μείνει οι φωτογραφίες να μου θυμίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα πάλι ενώ μου αρέσει να βλέπω άλλους να χορεύουν, αν οι άλλοι δουν εμένα να χορεύω θα μαζέψουν υπογραφές να με κλείσουν μέσα. Δεν το έχω με τίποτα. Και είναι τόσο όμορφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα μικρή μου Νεραιδούλα , Το tango,καί τό flamenco γιά μένα είναι οι πιό ερωτικοί χοροί πού υπάρχουν,ειδικά τό flamenco είναι καί φιλοσοφία ζωής.Εγώ λατρέυω καί τα δυό ,καί στάθηκα τυχερή πού πρόλαβα νά μάθω tanco στά "νιάτα"μου ,εκανα κλασσικό χορό μέχρι κάι τά 16 μου στή Σχολή τού Γίαννη Μέτση..θυμάμε δέ οτι οταν είχαμε μάθημα tanco πήγαινα πρώτη-πρώτη , στά άλλα καθυστερούσα χαχαχαχαχα ... σού αφιερώνω μέ αγάπη τό παρακάτω :

    http://www.youtube.com/watch?v=-owa25JhB6Y

    καί αφού σού αρέσει καί τό διάβασμα ,σού συστήνω ανεπιφύλακτα τό 2 βιβλίο τής Vic.Hislop."Ο Γυρισμός" είναι ένας υμνος στό tanco ,αξίζει νά τό διαβάσεις .

    Φιλάκια νεραιδένια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ Άλμα μου, είναι και το Libertango του Piazzolla που τόσο αγαπώ! Πολύ όμορφο το βιντεάκι και σε ευχαριστώ!

    Το βιβλίο ειλικρινά ούτε καν ακουστά δεν το έχω (μα πως μου ξέφυγε εμένα μου λες;) θα ακολουθήσω όμως την πρόταση σου με κλειστά μάτια!

    Πολύ χαίρομαι που τελικά είμαστε πολλοί! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι μοναδικός χορός. Όσο κι αν προσπαθήσω δεν θα μπορέσω με λέξεις να περιγράψω τα συναισθήματα που νοιώθω και μερικές φορές τυχαίνει να μοιράζομε!
    με μιά αγκαλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή