Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Ο δρόμος ο λιγότερο ταξιδεμένος

Το διαβάζω τελευταίες μέρες. Δεν έχω διαβάσει ποτέ κάτι ανάλογο, ούτε έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με παρόμοια βιβλία. Όταν το έπιασα στα χέρια μου, διαβάζοντας ότι είναι γραμμένο το 1978 από ψυχίατρο το πρώτο που σκέφτηκα ήταν πως αυτό που με περίμενε μέσα θα ήταν ανιαρό και δυσνόητο.



Αντί αυτού με έχει καθηλώσει. Είναι ένα βιβλίο γραμμένο για αυτούς που ψάχνουν τον δρόμο τους, το μονοπάτι τους, που έχουν τη θέληση να δουλέψουν με τον εαυτό τους αλλά και τους γύρω τους. Είναι ο δρόμος της λογικής και της καρδιάς. Και είναι και ένα υπέροχο βιβλίο για μελλοντικούς και νυν γονείς αφού κάνει πολύ μεγάλη αναφορά σε συνηθισμένες συμπεριφορές γονέων που έχουν έντονα αποτελέσματα στην διαμόρφωση ή όχι ολοκληρωμένου χαρακτήρα του παιδιού τους. Tελικά, είναι ένα βιβλίο που σε βάζει σε εσωτερική σκέψη και προβληματισμό για το πως θα βελτιώσεις τον εαυτό σου και τις σχέσεις σου με τους γύρω σου.

Πληροφορίες για τον συγγραφέα θα βρείτε εδώ: Scott Peck M.D.

7 σχόλια:

  1. το εχω διαβασει και ειναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σου μικρή μου Νεραιδούλα , δέν τό έχω διαβάσει τό βιβλίο πού περιγράφεις .. αλλά θά τό πάρω πάραυτα ,πρεπει νά είναι ιδιάιτερα ενδιαφέρον απ αυτά πού έγραψες ,είμαι καί εγώ βιβλιοφάγος ,Τά βιβλία είναι Τροπος Ζωής !!
    Χαίρομε ειλικρινά πού έχουμε κοινές "τρέλλες"
    λατρέυω,τίς νεράιδες,τά ξωτικά,τό καλλιτεχνικό πατινάζ,τήν Θάλασσα.
    Θά τά λέμε ;) ;)
    πολλά φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Κόκκινο φουστάνι: όσο πιο πολύ προχωράω τόσο περισσότερο το εκτιμώ, είμαι πλέον πεπεισμένη πως αυτό το βιβλίο θα το διαβάσω ξανά και ξανά.
    @ Alma Libre: Καλημέρα και καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου! Χαίρομαι κι εγώ που ανακαλύπτω άτομα σαν εσένα, με κοινά ενδιαφέροντα και κοινές ασχολίες! Έχουμε πολλά να πούμε και να μοιράστουμε.
    Να έχουμε μια πολύ γλυκιά μέρα και ένα πολύ όμορφο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το είχα διαβάσει πριν αρκετά χρόνια και μάλιστα 2 φορές. Την πρώτη δε μου είπε απολύτως τίποτα. Μάλλον δεν ήμουν σε mood. Την δεύτερη μου είπε πάρα πολλά και μάλιστα πήρα να διαβάσω και το δεύτερο "Πέρα από το δρόμο το λιγότερο ταξιδεμένο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το έχω διαβάσει αλλά από αυτά που μας γράψεις με παρακινείς πραγματικά να το πάρω.Θα το διαβάσω και θα σου πω εντυπώσεις.Καλή συνέχεια.Καλώς σε βρήκα!!!Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν το έχω διαβάσει και πραγματικά άναψες το σπίρτο και το έριξες στο φυτίλι μου!!! Τρελαίνομαι για τέτοιους είδους βιβλία και θα το ψάξω... Πέρνα κι απο εδώ http://xarizetai.blogspot.com/2010/12/sisi2007-sisi-mariazkeepthinkinggmailco.html#comments
    Σε φιλώω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωωω έχει και συνέχεια; Δεν το είχα ψάξει! Ε ναι λοιπόν, θα πάρω και το δεύτερο. Σχεδόν το τελείωσα το βιβλίο μπλογκοφιλαράκια μου και είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή