Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Δωράκια για τα μπλογκοφιλαράκια

Για κοπιάστε, έχω δωράκια!

1. Για τη μέλλουσα μανούλα Λία



2. Για την αγαπημένη Alma Libre



3. Ένα γοβάκι για τη μοντέρνα Σταχτοπούτα



4. Το πιο όμορφο λουλουδάκι για τη γλυκιά Lilium



5. Για τον σκεπτόμενο Αssos



6. Για την 50fm και την Ονειρέματα



7. Για την Γαμάει και Δέρνει



8. Για τον γλυκύτατο Kevin



9. Για την όμορφη Άρτεμη






Περνώ πολύ όμορφες στιγμές διαβάζοντας τα μπλογκ σας και ακόμα ομορφότερες με τα σχόλια σας και την επικοινωνία που έχουμε. Να είστε πάντα καλά!

8 σχόλια:

  1. Μα τι γλυκό εκ μέρους σου! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Παίρνω το βραβείο και θα το βάλω στο μπλογκ μου αμέσως!

    Και πάλι ευχαριστώ και ανταποδίδω!

    Περιμένω τη συνέχεια σχετικά με το χορό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ, να'σαι καλά και να μας κρατάς πάντα τόσο όμορφη παρέα.
    Καλό βράδυ Νεράιδά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!! Είναι τέλειο! Θα πάρει αμέσως την θέση του στο μπλογκ! Είναι πολύ όμορφο που με σκέφτηκες και βρήκες κάτι που χαρακτηρίζει ακριβώς το ύφος του μπλογκ!
    Ευχαριστώ κκαι πάλι πολύ!
    Φιλάκια πολλά!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σε καλά σε ευχαριστω πολύ, εισαί ενα υπέροχο ιντερνετικό πλάσμα !!! Πολλά φιλιά !!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Awwww ειναι τοσο τελειο το γεγονος οτι με σκεφτηκες κ μαλιστα μου δινεις αυτο το δωρακι το οποιο ειναι απλα φοβερο!!!
    Λατρευω το κουρεμα κ το dark μακιγιαζ!!
    Χιλια ευχαριστω πραγματικα!
    Να ξερεις πως διαβαζω καθε ποστ σου ανελλειπως ακομη κ αν δεν σχολιασω καποια φορα (λογω ελλειψης χρονου κλπ)
    Συνεχισε την ομορφη δουλεια σου!
    Καλο βραδυ κ πολλα φιλια!
    :)
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nεράιδα μας όμορφη,σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
    Με πολύ αγάπη παίρνω το δωράκι σου και σου αφήνω μια ζεστή αγκαλιά και ένα γλυκό φιλί για καλημέρα και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σέ ευχαριστώ πολύ πολύ ,μικρή μου νεραιδούλα , ηδη πήρε τήν θέση πού τού αξίζει .
    παρεπιμπτόντως λατρέυω τά άλογα καί τά δελφίνια.,
    άρα πέτυχες διάνα .
    Τήν Καλημέρα μου καί φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή