Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Interview with a Fairy

Σε απάντηση της πρόσκλησης από το γλυκό Λουλουδάκι (Lilium):
1)Η απόλυτη ευτυχία για εσάς είναι;
Μια τεράαααστια αγκαλιά

2)Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Μια funky μελωδία (να'ναι καλά το iPhone)

3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Πριν λίγες ώρες

4)Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Υπερ - Ευαισθησία (σε βαθμό να θεωρείται ελλάτωμα)
5)Το βασικό ελάττωμά σας;
Ότι και στην προηγούμενη ερώτηση

6)Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που κάνω κι εγώ. Τα καταλαβαίνω καλύτερα.

7)Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τη Μεριλιν Μονρό

8)Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Ο παππούς μου και η γιαγιά μου. Ήρωες του Β΄Παγκοσμίου (όχι στην Ελλάδα), άνθρωποι με επίπεδο, μεγάλη καρδιά και όμορφη ζωή. Ήθελα να τους ζήσω παραπάνω

9)Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Μόσχα και Χονγκ Κονγκ


10)Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Καζαντζάκης

11)Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Loyalty

12)... και σε μια γυναίκα;
Αξιοπρέπεια

13)Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Τσαϊκόφσκι

14)Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Πολλά και διάφορα, ανάλογα με το τι μου κολλάει κάθε μέρα. Σήμερα ήταν το "Τ'απογεύματα" της Γλυκερίας

15)Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Ασκητική

16)Η ταινία που σας σημάδεψε…
Apocalypse Now

17)Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Μιχαήλ Άγγελος.
Λατρεύω και τα γλυπτά του

18)Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μου αρέσουν όλα τα χρώματα. Έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στο μπλε, το κόκκινο και το λευκό (χωρίς σειρά προτεραιότητας)

19)Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι έχω ανέβει όλα τα βουνά που βρέθηκαν μπροστά μου μέχρι σήμερα και έχω φτάσει ως εδώ. Καιπως νιώθω ότι έχω τη δύναμη να ανέβω άλλα τόσα.

20)Το αγαπημένο σας ποτό;
Λευκό κρασί

21)Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για όσες φορές άφησα άλλους να αποφασίσουν για εμένα

22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Το ψέμα, την υποκρισία

23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Βιβλία, ταινίες, μουσική, γιόγκα, χορός, ξένες γλώσσες, αρωματοθεραπεία, χειροτεχνίες

24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Η μοναξιά

25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Προσπαθώ να το αποφεύγω αλλά όταν συμβαίνει είναι συνήθως για όφελος άλλου προσώπου (εξαιρούνται τα ψέματα στη δουλειά!)

26)Ποιο είναι το μότο σας;
Μην κάνεις στον άλλον αυτό που δεν θες να σου κάνουν. Αυτός είναι κανόνας ζωής.

27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Να ξαπλώσω, να κλείσω τα μάτια και να κοιμηθώ για πάντα

28)Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Τίποτα. Αρκεί που θα τον συναντούσα.

29)Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Ανάκαμψης

30)Διαλέξτε 5 άτομα που θέλετε να κάνουν το ίδιο. 
Ευα
Κεβιν
Γαμαει και Δερνει
Ναντια
Ονειρεματα

3 σχόλια:

  1. μικρή νεραϊδένια, σ΄ευχαριστώ πολυ για την πρόσκληση στο καινούριο μπλογκοπαίχνιδο, θα πάρω τη σκυτάλη κι εγώ και θα την αναρτήσω-απαντήσω, αφού πρώτα κάνω μια μικρή μπλογκότσαρκα, να δω και τα υπόλοιπα μπλογκ φίλων...
    απ' τις απαντήσεις σου πάντως, μ΄αρέσει η ειλικρίνειά σου και σε μερικές βλέπω ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...
    φιλάκια πολλά :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Anυπομονώ να δω τις απαντήσεις σου λοιπόν!
    Πήρες το δωράκι σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ μικρή. Και για την πρόσκληση και για το δωράκι.

    Φιλί δε σου δινω...είμαι άρρωστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή