Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

It's the most wonderful time of the year...

Η μάλλον έτσι θα τραγουδάω σε λίγες μέρες.

Αγαπημένα μου μπλογκοφιλαράκια, έχω ΠΗΞΕΙ! Δεν προλαβαίνω ούτε να κοιμηθώ καλά καλά. Πάντα αυτή η περίοδος είναι η χειρότερη αλλά φέτος έχει πέσει ΤΡΕΛΛΗ δουλειά στο γραφείο. Βάλε απεργίες, βάλε ότι το γραφείο είναι στην άααααλλη άκρη της Αθήνας από το σπίτι μου, καταλαβαίνετε την κατάσταση. Φεύγω πρωί, γυρίζω βράδυ και ίσα που κάνω ένα μπάνιο και ξαπλώνω.

Κερασάκι στην τούρτα; Χάλασε το pc και εδώ και 8 μέρες δεν παίζει καθόλου. Χρόνος για να το φτιάξω φυσικά δεν υπάρχει, τώρα σας γράφω από της δουλειάς(και μπορώ να ανεβάσω μόνο μικρά κειμενάκια λόγω περιορισμού).

Ζητώ συγγνώμη για την απουσία μου και στεναχωριέμαι που δεν σας παρακολουθώ αυτές τις μέρες αλλά υπόσχομαι ότι θα επανέρθω δυναμικά μετά τα Χριστούγεννα που θα είναι κλειστή η εταιρεία και θα χουζουρεύω στο σπίτι! Κλείνουμε στις 23 του μήνα και θα πάω μια εκδρομούλα με τον σύντροφο μου ως τις 27 οπότε μετά είμαι όοοοολη δική σας!

Σας ευχαριστώ που δεν με ξεχνάτε και περνάτε από το μπλογκοσπιτάκι μου...


Φιλιά πολλά σε όλους σας, νεραϊδένια!

12 σχόλια:

  1. Μην ανησυχείς καθόλου...θα είμαστε εδώ και θα περιμένουμε τα νέα σου με ανυπομονησία. Κι αν δε τα πούμε νωρίτερα, να περάσετε όμορφα με το φίλο σου στην εκδρομούλα σας! Φιλιά πολλά, καλή δύναμη και κουράγιοοοοοοο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να επωφεληθείς της εκδρομούλας και να περάσεις υπέροχα, να φορτίσεις μπαταριούλες και γενικώς να ξεδώσεις.
    Σε φιλω νεράιδά μου, εγώ εδώ...θα περιμένω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοίτα να περάσεις καλά στην εκδρομή και ασε τα pc και blogs. Καλές γιορτές μικρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kοριτσάκι νεραιδένιο,να απολαύσεις την εκδρομούλα σου με τον καλό σου και πρώτα ο θεός θα σε υποδεχτούμε με χαρά όποτε μπορέσεις!
    Εύχομαι υγεία και ό,τι επιθυμείς να το έχεις!
    Φιλιά πολλά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά να περάσεις νεράιδα!!
    Αν δεν τα πουμε... Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να περάσεις νεραϊδένια!

    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ,, δέν στό κρύβω ,ανησύχησα λίγο .. αλλά τώρα ησύχασα .. νά περάσεις ομορφα καί νά μήν σέ νοιάζουν τά pc καί τά υπόλοιπα .. εμείς εδώ θά είμαστε .
    Πολλά φιλιά μικρή μου Νεραιδούλα ,
    Καί Καλές γιορτές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέρασα νά σού ευχηθώ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ μέ υγεία .αγάπη καί οτι περισσότερο έχεις ονειρευθεί τό 2011 νά γίνει πραγματικότητα ..
    πολλά φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ τι όμορφα!!! Περασε απο το ιστολόγιο μου για βραβείο http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/m.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Νεραιδενια! Ευχομαι να χαλαρωσεις και να περασεις ομορφα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://www.blogger.com/profile/03353337118322199816

    anarwtiemai giati h filh mas h lia de leei tipota s'ayto to "epishmo" blog gia to paidaki kai thn egkymosynh ths...ntrophs pragmata!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή